Din anul 2019, MOMIROV Cosmetics este brandul românesc care reinventează rutina de îngrijire a tenului, cu ajutorul unor produse al căror ingredient principal este… aurul.
Tiana Momirov a decis să renunțe la job-ul său anterior pentru a se dedica întru totul business-ului Momirov. A reușit cu brio, dovadă premiile câștigate în ultimii doi ani, dar drumul spre succes nu a fost lipsit de provocări. Cât de greu a fost să se afirme și să își facă un nume pe piața produselor cosmetice din România, dar și cum este să gestionezi o astfel de afacere, aflăm chiar de la Tiana Momirov, în interviul de mai jos.
Ce înseamnă Momirov Cosmetics?
Momirov e numele meu de familie și numele de familie al soțului meu. Povestea e destul de amuzantă… Eu când l-am cunoscut pe soțul meu și am aflat că se numește Momirov, am fost foarte surprinsă pentru că așa se numește și familia din partea mamei mele. E un nume destul de rar întâlnit și am fost siguri până în ziua nunții că suntem neamuri și ne rugam să nu cumva să apară invitați comuni din cele două familii la nuntă. Nu a fost așa. Deci, de aici numele de Momirov. E important pentru amândoi și, de aceea, am dat acest nume firmei, pentru a ne motiva să nu greșim.
De ce o firmă dedicată produselor cosmetice?
Aveam o pasiune pentru cosmetice, dar înainte să deschid această firmă am lucrat într-o agenție de publicitate, unde am fost manager, cu specializare pe comerț electronic și așa am îmbinat comerțul electronic cu cosmeticele.
În ce an s-a întâmplat asta?
S-a întâmplat în anul 2019. Am muncit șase luni în paralel, și la agenția de publicitate, și la firma de cosmetice. Am început cu importarea produselor din alte țări, pentru că visam, împreună cu soțul meu, să călătorim și să aducem cosmetice în țară. După cele șase luni în care am lucrat în paralel mi-am dat demisia. Trei luni și jumătate am fost pe banii soțului. A fost greu, eram obișnuită independentă, dar am început repede să produc. Totul a fost bine până a venit pandemia. În acel moment a trebuit să decidem dacă închidem sau începem producția în România. Am decis să continuăm. Ni s-au aliniat astrele și am avut noroc că am găsit un colaborator în Timișoara, dispus să ne facă o cantitate foarte, foarte mică de produse și așa a început ce există astăzi.
Deci putem spune că aceasta a fost prima provocare cu care v-ați confruntat. Ce alt moment poți spune că a fost de cumpănă, să zic așa?
Când soțul meu și-a dat demisia de la job și a început full time în companie, pentru că eu eram înaintea unei intervenții chirurgicale neașteptate. Am reușit să fac un folder cu parole și au fost nevoiți toți să se descurce. Nu a fost ușor, pentru că soțul meu are și un restaurant în Timișoara și a trebuit să se împartă. Pe de altă parte, faptul că a venit el în firmă a contat și contează foarte mult. S-au schimbat multe proceduri, el are gândirea analitică și a adus clar optimizări.
Citeam în presă că „faci legea în lumea cosmeticelor”. Cum te simți când se spune asta despre tine?
Nu foarte confortabil. Nu mă consider vreo autoritate în domeniu, dar am urmat masteratul de „Formulare și Inovare Cosmetică” la Universitatea de Medicină din Timișoara, ca să înțeleg mai bine ce înseamnă formularea unui produs, ce se poate și ce nu se poate. Cred că în discursul meu mă diferențiez prin faptul că mereu le spun clientelor adevărul. Nu există produs care să șteargă ridurile profunde. Hai să pornim de la premisa asta și să nu avem așteptări nerealiste. Pe de-o parte, cred că de asta mă plac oamenii, dar pe de altă parte, sunt unii care nu mă prea agrează, pentru ies din tiparele promovatorului clasic de produse cosmetice.
Povestește-mi despre produsele voastre.
Produsele Momirov au ca ingredient principal aurul. Folosim aurul, nu doar pentru proprietățile sale, ci și pentru că am vrut să avem un produs pe care femeile să îl folosească cu drag. De asemenea, ce mi-am mai dorit eu foarte mult a fost să avem doar active cu studii clinice de eficacitate, lucru care nu se întâmplă la majoritatea firmelor de cosmetice și să folosim concentrații maxime recomandate, pentru ca produsele să își atingă scopul.
Care consideri că este produsul vostru vedetă?
Am început cu serul cu aur și acid hialuronic, care a fost vedetă mult timp. A fost numit și produsul de beauty al anului 2022, la Gala Cosmo Beauty. Între timp au apărut și alte vedete, care îi fac concurență. Anul acesta am câștigat premiul pentru produsul de beauty al anului, cu crema de lifting de zi.
Unde găsim produsele marca Momirov?
Suntem online, pe www.momirov.ro, în Iulius Mall Timișoara (parter) și în Arad, în Atrium Mall, unde avem cel mai frumos magazin al nostru, este ca o bijuterie. De asemenea, mai avem selecții de produse în diferite farmacii, în Arad și Timiș, și pe Douglas.
Știu că oferiți doamnelor care vă trec pragul o analiză gratuită a tenului. În ce constă această analiză?
E o analiză pe care o facem cu ajutorul unui aparat corean, care măsoară opt aspecte ale tenului, printre care elasticitatea, nivelul de hidratare, nivelul ridurilor fine, nivelul de melanină, tipul de ten sau gradul de sensibilitate al tenului. Pe baza rezultatelor obținute putem face o recomandare de rutină zilnică, pentru îmbunătățirea rezultatului. Analiza este complet gratuită, iar rezultatul rămâne în baza noastră de date. De asemenea, îl trimitem și pe email persoanei care și-a făcut această analiză.
Ce sfat ai avea pentru tinerele care sunt în perioada adolescenței și nu au folosit până acum produse de îngrijire a tenului?
În primul rând, să-și curețe tenul. De aici pornește toată sănătatea lui viitoare. Nu cumva să adoarmă machiate, cum am făcut eu în adolescență. Igiena și curățarea sunt cele mai importante pentru un ten sănătos, urmate de folosirea unei creme cu factor de protecție solară zi de zi, fie că e vară sau iarnă, pentru că soarele îmbătrânește tenul cu 20 de ani, minim. Cam asta ar fi o rutină zilnică de îngrijire, iar după 25 de ani le sfătuiesc să folosească o cremă antirid.
Be First to Comment